Förhudskatarr

martha

Trådstartare
Min grabb på 8 år har väl till o ifrån haft förhudskatarr, men nu på senaste tiden har det ibland droppat mer "vattnigt" och igår såg jag att det droppade rent blod ( bara ett par droppar sen kom inge mer)
Nu kollade jag på nätet och det är troligt att han har en prostatainflammation.
Har nån mer haft Dropproblemet på sin hane eller "måste" det vara proatatan
F.ö är han som vanligt och mår inge dåligt, men jag ringer ju naturligtvis vet i morrn och dom vill väl titta på honom kan jag tro.

Sv: Förhudskatarr

Igår morse blev grabben kastrerad :smirk: och nu är han lite "hängig" :angel:

Hade ett flertal cystor på prostatan som inte var förstorad..men förmodligen hade han ont för han morrade så otäckt mot vetten när hon ville undersöka rektalt som jag aldrig trodde han skulle ens prova göra mot en människa....

Så nu har ju även jag en kastrat .......fast det kanske blir skänt för honom även om han inte haft hanhundsproblem på det viset...

Såg nu att det var blandisen och inte den lille.
Trodde det var den lille som blivit kastrerad

Senast ändrad:

Nä inte hans tur än iallafall :D

Men lite snopet blev det av att det droppar ena dan och "bolla bort" andra dan :eek: Snopnast är nog Pepsi .....

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 270
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
825
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: Redfox
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 238
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar