Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästen min har fått skav av sadelgjorden(samma sak varje år) Finns det nåt bra man kan smörja med så det inte blir värre? Det är bara hårlöst,inget sår.Helosan och Aloe Vera har jag hemma.
Får bli barbacka ett tag och sedan sadelgjordstunnel.
Jag köpte en sadelgjordstunnel i ull (fårskinn). Eftersom jag hade dressyrgjord var den antingen för lång eller för kort. Det löste jag genom att lämna in den till skomakare som klöv den längs mitten och sydde i en dragkedja!!!
Har en neoprentunnel som brukar vara bra,men då får jag ta en vanlig gjord till dressyrsadeln.Har sett nånstans på nätet att det finns fårskinnstunnlar till dressyrgjordar.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.