Vet inte om jag har beställt någon gång, men har shoppat massor där när jag varit i usa :) Jag som är en xs/s tycker att storlekarna är normala iaf. :up:

Jag har shoppat både i USA och london samt på hemsidan. Tycker det är helt normala storlekar. Jag är typ en M och på det mesta därifrån har jag just M. :)

Jag tycker också att storlekarna är normala! Om du handlar från contemporary (fd love 21) så är den linjen i snitt en halv storlek större i storlek än den vanliga linjen, men det står på hemsidan också :)

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 506
Senast: Grazing
·
Tjatter Har ni beställt någon fotobok? Vart beställde ni ifrån och ãr ni nöjda? Vad hade ni för Tema? Varför valde ni att beställa just från...
Svar
4
· Visningar
210
Senast: sthu
·
Fordon Enligt listor ska vi ha A-mått 984 på förtältet. Tydligen ett udda A-mått då det inte finns några begagnade till skapligt pris. Men...
Svar
1
· Visningar
139
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka