Företagsinformation

Masqueradee

Trådstartare
Här i stan genomför ett stort bolag renoveringar inom allmännyttan. Nu står arbetet stilla på minst två platser, och jag har hört ryktesvägen att det är på grund av skyddsstopp/liknande efter att någon skadats i samband med detta. Går det att ta reda på om ett företag har sådana stopp, eller om verksamhet stannats av på grund av ett annat skäl?
Skulle kunna kontakta HGF eller bostadsbolaget, men vill hellre försöka söka info på nätet om det går. Någon som vet hur man kan gå till väga för att ta reda på om det stämmer?

Ring företagets växel och fråga! Vet de inte, be att få prata med skyddsombud eller liknande.

Arbetsmiljöverket borde också ha ett ärende om något hänt.

Vet inte om det går att få ut info under pågående utredning men allvarliga olyckor m.m ska anmälas till arbetsmiljöverket.

Ring företagets växel och fråga! Vet de inte, be att få prata med skyddsombud eller liknande.

Arbetsmiljöverket borde också ha ett ärende om något hänt.

Vet inte om det går att få ut info under pågående utredning men allvarliga olyckor m.m ska anmälas till arbetsmiljöverket.
Tidigare har jag lyckats hitta en sida där man kunde kolla genom organisationsnummer, men minns inte om det var på Arbetsmiljöverket eller någon annan stans..

Uppdatering: hittade hemsidan jag tänkte på (arbetsmiljöverkets webbdiarium), men fann inget där. Får kika vidare :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka