Föreningar

F

Fjunet

Jag skäms för att jag är så kass på att bli medlem i föreningar! Tänker alltid att jag ska bli det varje gång i januari, men skjuter alltid upp det. Vilka körrelaterade föreningar är ni med i?

Tanken är att jag ska gå med i Kör- och ridklubben Shetland och Kuskringen, men jag kommer som sagt aldrig loss :o

Sv: Föreningar

Vilken tid på året du blir medlem spelar väl ingen roll ???

Vill ju få ut så mycket som möjligt ur medlemskapet, känns onödigt att bli medlem t.ex i oktober.

Jag är med i Kuskringen och Laholmsortens Lantliga Ryttarförening där vi har en körsektion. Förra året var jag med i Haflinger rid & körklubb, för att jag skulle få träna en gång med dom i Åstorp. Men i år kändes det lite onödigt.

Jag är medlem i kuskringen sedan de startade... Har varit med i vagnshistoriska men är inte det just nu... Kommer nog att gå med snart igen...

Ska sätta mig o ringa runt till "närbelägna" körföreningar för o se om nån har aktiviteter som passar mig o min outbildade tös nu i sommar. Om jag hittar nåt som passar så tvekar jag inte att gå med trots att halva året gått.

Undrar vad man "får" utöver om man även är med i kuskringen? Vad är eran upplevelse av det medlemsskapet?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 036
Senast: _Taggis_
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag märker att folk i min närhet alltid ska tycka till om val jag gör. Jag vet att de flesta är rädda och därav kan ju detta vara av...
2
Svar
33
· Visningar
2 430
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 844
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar