kenttjej
Trådstartare
Går o grubblar över varför min tvååriga hankanin plötsligt har glömt att han bara ska göra sina behov i toaletten? Han har varit jätteduktig på det hela tiden, men de senaste veckorna så har jag märkt av lite slarv. Några droppar kiss i ett annat hörn, en liten plutthög någon stans, men majoriteten fortfarande i toaletten. Men imorse när jag städade var det alldeles dyblött! Han måste ha kissat många gånger i "fel hörn", det är också alltid samma hörn som är "fel hörn".
Blir snart tokig på detta! Jag ser aldrig när han gör det men varje morgon är det blött i "fel hörn", det är dessutom under höhäcken så han sliter ner allt hö där och kissar på det
Kan lägga till oxå att han kastrerades för ett halvår sen och gör bara sina behov i buren.
Nån som har nån aning om varför han börjat göra såhär helt plötsligt? Vad kan man göra åt det?
Blir snart tokig på detta! Jag ser aldrig när han gör det men varje morgon är det blött i "fel hörn", det är dessutom under höhäcken så han sliter ner allt hö där och kissar på det
Kan lägga till oxå att han kastrerades för ett halvår sen och gör bara sina behov i buren.
Nån som har nån aning om varför han börjat göra såhär helt plötsligt? Vad kan man göra åt det?