Fördelar och nackdelar med Freeform och Torsions bomlösa sadlar!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 729
L

Lord Owen

Nu tror jag att jag kommit så långt i mitt resonemang att jag kommer välja mellan en Freeform eller en Torsion dressage/endurance. Var inne på Star Trekk också men jag vill ju rida ut en del och tror att Star Trekken ger mig mindre stöd då, känns också som den sadeln får vänta tills jag har mer pengar. :D

Hur som helst, kan någon här ge mig nackdelar och fördelar med Freeform sadeln och Torsion sadlarna? Skulle vara bra att veta! :bow:

Sv: Fördelar och nackdelar med Freeform och Torsions bomlösa sadlar!

putt putt putt :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 619
Senast: valy
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 040
Senast: Blyger
·
Utrustning En till sadelfråga, eller ett par. Inte aktuellt med bomlös sadel men bara vetgirig då jag verkligen kan och vet noll om bomlösa...
Svar
6
· Visningar
2 826
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka