• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Trampe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 789
T

Trampe

När jag klättrar med min prins så åker sadeln väldigt lätt för långt bak (vilket är ganska naturligt kanske egentligen...). Kan jag då använda mig av en förbygel? Isåfall, hur "hårt" ska den spännas? :confused:
Är inte så hemma i "extra-utrustnings-djungeln"! :smirk:

Sv: Förbygel

ja, det kan du göra. den ska sitta ganska löst (dock ej hänga) när sadeln är i normalläge, så att hästen kan röra sig obehindrat. kan vara bra att ha en med lite resår i

Sv: Förbygel

Tycker jag låter som en bra idé.
tant agda gav en bra förklaring hur man använder den också, så jag skippar den biten :banana:

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 203
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 526
Senast: ildiko
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 819
Senast: monster1
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
692
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Stora canvasburar
  • Kattbilder #10