Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde inte frågan vara: Varför säljs de??Lines skrev:Var säljs dom?
Ja, och var säljs ryggstycke med namn på....... Vem graverar in namnet på den blanka QH:n då?Lines skrev:Var säljs dom?
Gammeln skrev:Ja, och var säljs ryggstycke med namn på....... Vem graverar in namnet på den blanka QH:n då?
hästsko skrev:Hööks , börjes kanske??
Nej, det faller under samma kategori som dem som har all utrustning i rött Har du det oxå??Lines skrev:Jag har ingen smak då.
Humelibumlan skrev:Nej, det faller under samma kategori som dem som har all utrustning i rött Har du det oxå??
Jag lovar att låsa in dig om jag ser dig köra runt med en "julgran"ghost skrev:Ingen nämnd och ingen glömd... Känns ändå träffande på ett par amatörer "nära mig"
Men du... Jag har ju rött och gult som tävlingsfärger vilket innebär att det blir en del rött. Fast inte ALLT så klart, det dagen jag sätter på rött huvudlag på nån av mna hästar är det dags att låsa in mig någonstans... :smirk:
Jag ser ingen bild tyvärr.. *datorhatare*Lines skrev:För dagen är tävlingsfärgerna svart/grönt /vitt.Men gissa vilka färger min nya häst ska ha
Kan man hoppas att svaret på frågan är:Lines skrev:Säkert mitt fel .Nytt försök;