förbannande jävla dator!

sweep

Trådstartare
har problem med media playern....

hade 9an förut men kunde inte se filmer på internet utan fick ladda hem och titta, vilket jag tyckte va jobbigt så jag tog bort det och testade att installera 7,1an igen.. och då står det bara internt programfel..

VAD är fel?
och hur löser jag det?

blir snart knäpp
 
Sv: förbannande jävla dator!

har ett litet problem till..

det blinkar för mig..
:banana: :bump: :rofl: :bow: dom här hackar typ och så gör hela bilden på datorn ibland oxå.. mycket irriterande
 
Sv: förbannande jävla dator!

Ta bort den och ladda ner 10:an skulle jag nog säga... kunde inte se filmer jag laddade ner förut heller men sen laddade jag ner 10 samt lite andra saker från microsofts hemsida och nu fungerar det jättebra!!
 
Sv: förbannande jävla dator!

Hur menar du med att skärmen hackar?
Är det kanske datorn som inte hänger med?
Kan vara att ram-minnet är överbelastat, vilket gör att det mesta hänger sig...

Angående mediaplayern har jag ingen aning om vad som kan vara fel, men jag vet många som haft problem med denna, så ett tips kan ju vara att testa någon annan spelare...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Oups, här kommer visst en spyboll... :o Sorry! Min mobiltelefon börjar fucka upp. Den är bara runt ett år gammal. Appar hänger sig och...
Svar
0
· Visningar
1 221
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
45 879
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 259
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp