Tack för alla svar! Både från er som inte gillar och från er som gillar. Det är bra att få feedback från båda sidor. Förlåt för att jag inte svarar er enskilt men det är så många svar.
Jag klär mig såklart inte såhär om jag ska på något mer seriöst. Men eftersom jag ofta är deprimerad och extremt trött så muntrar det upp och piggar upp mig lite genom att klä mig i söta kläder och känna mig fin, även om det bara är en vanlig vardag där jag går till Coop för att handla. Eller som i detta fallet, till bygghandeln för att köpa virke.
Jag posar heller inte så i verkligheten haha. Detta är en bild till min instagram. Jag har flera bilder men denna var den som visade outfiten bäst så därför fick det bli den. Visst kan jag posa rätt utmanande ibland men det är inte så jag uppför mig i verkligheten utan då uppför jag mig som vem som helst och är faktiskt väldigt blyg för att göra något som sticker ut, förutom mina kläder då. Jag tog en tramsbild på Sweden rock för instagram men annars vågar jag knappt ta bilder utomhus för jag känner mig dum som står och posar för en tripod
@tara Jag har aldrig läst manga eller är insatt i det överhuvudtaget. Men mycket av min klädstil är nog japaninspirerat. Jag följer en del outfitkonton på instagram som har liknande klädstil och där är helt klart flera inspirerade av Japan och manga/anime