För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Halvslumrade lite i sängen. Nu är det verkligen(!) dags att skynda iväg till jobbet. Känns som om jag kommer kunna köra bil ordentligt nu i alla fall.

Ligger i sängen men borde kliva upp och diska bort alla rester av kolsuspension ur matskålen... för att inte tala om på golvet!

Sitter och laddar för att åka och ta in häst så han torkar en aning innan hovis kommer och slår på en tappsko vid ett... jäkla skitväder det är!! stör mig på att jag kom på för sent att han hade kunnat stå inne på morgonen så hade han varit ren, torr och fin nu istället för att jag ska åka och gegga nu igen! Kan det bli kallt och torrt någon gång?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 118
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
607
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 768
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
171
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Saker som underlättar livet
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur