För stor för galoppsporten?

Sv: För stor för galoppsporten?

Du får väl förklara för dina föräldrar att de måste flytta till Malmö? Kan väl inte vara så himla svårt?:angel:

Skämt åsido så är det knepigt när galoppsporten är så koncentrerad runt Malmö, Göteborg och Stockholm. Du kanske får ta ett sabbatsår och åka till England och gå BRS.:D

Haha övertala morsan? visst superlätt :D

Ja kanske de, men de är bara jag häruppe i norrland som är intresserad av galopp
och flytta så långt från familjen vet jag inte om jag har nån lust med, fegis jag är men om de var den enda utvägen
så skulle jag göra de :D

Du kan väl börja med att åka på någon av Ung Galopps aktiviteter så du får testa på och lära känna lite folk. Ta med mamma ner så hon får se sig om i världen också:angel:

Ja, det är verkligen obegripligt trist.:eek: Längtar tillbaka till den tiden jag bara red - dom där j-a boxarna förstör mina dagar..:cry:

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Min dotter är 5 år och har ridit mycket och haft egen shettis sedan hon föddes. Hon rider mkt bra för sin ålder dvs skritt, trav och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 165
Senast: Badger
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 253
Träning - Och var lägger jag nu denna tråd :confused: Moderator får gärna flytta om så önskas! - Har under årens lopp ridit ett antal polska...
2
Svar
39
· Visningar
5 531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka