för stor för galoppsporten eller ej?

A

aamanda

Hej!
Jag har alltid velat hålla på med galopp, och nu har jag kommit till ett bra tillfälle att söka till ett galoppgymnasium. Men jag tror jag är för stor, men min kompis säger att jag har fel och att jag inte alls är för stor. Jag är 169 och väger ca 64 kg. Men jag gör ingen större insats när det gäller träning, jag har gått upp nu det senaste året från ca 57 kg, så jag kan nog gå ner! Men min plan är inte att bli jockey, utan kanske arbetsryttare.
Tack till den som skulle kunna svara på detta!!! :confused: :)

Sv: förstor för galoppsporten eller ej?

Det finns flera trådar här om längd och vikt på träningsryttare så leta rätt på dem. Jag kan redan säga att din längd och vikt absolut inte är några problem!

Lycka till och ha det så kul!!:bump::bump::bump:

Sv: förstor för galoppsporten eller ej?

Ja okej, får fortsätta leta vidare då. Tack, nu blir jag jätte glad :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej på er alla, vet att det finns miljontals trådar om detta ämne men kände att jag ville göra en egen ändå! :) Det är så att jag...
Svar
11
· Visningar
2 104
Senast: ako
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 967
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 823
Senast: Görel
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 862
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar