För oss med knähundar!

Chili

Trådstartare
Ja, visst är det mysigt med knähundar :D
1-4.jpg

Sååå nöjd när han får ligga i soffan, det är inte många dagar på året! Då får man passa på att verkligen mysa :love:
2-3.jpg

Sv: För oss med knähundar!

Nu är det en jycke på bilderna. ;)
Lite större knähund än mina små på 6-7kg. :p :D

Haha ja, typ 10 gånger större :D

Nä, men 45 kg väger han, minst :) Världens bästa värmefilt.

Edit; observera hans tass över min arm. Så fort man slutar klappa kommer det en tass som påminnelse :p

Han tycker det iaf :D Om man sätter sig på huk eller på golvet så tar det 2 sekunder innan han sätter sig i ens knä. Eller så fuskar han och puttar omkull en om man inte är beredd :angel:

Har ingen bild, men jag har 30 kilo kampgris hemma som är övertygad om att hon är size chihuahua...
har fått många lustiga blickar när vi åkt pendeltåg och hon har bökat sig upp i mitt knä, och ligger väldigt obekvämt, men nöjd!, och myssnarkar...

Jag blir så glad över den här tråden :love: Har inga bilder på "mina" knähundar. Men en Leonbergertik och en schäfertik som ägs av släktingar till mig kryper gärna upp i knät och sover på mitt bröst när tillfälle ges :love:

Nu orkar jag inte längre få upp Kira i knät då hon väger typ lika mycket som mig snart. Men i våras när hon var mindre så gick det bättre.:love:
kira16v20kg.jpg

Här hade vi precis hämtat henne. Både hon och jag var trötta efter resan.
DSC02141.jpg

Men guuud vilken söt boll :D

Här är mer 'knähund'! Sätter man sig på marken får man skylla sig själv...

kenzo.jpg

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 128
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 003
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 663
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 965
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka