För nu ä ja arj!

Lycanthrope

Trådstartare
Nej, det är jag inte, men ibland blir jag så jäkla trött!
Varför ska alla trådar med minsta lilla gemensamt packas ihop till en jättetråd så man inte får svar på sina frågor? Tack liksom.
Det är väl bättre att ta bort/arkivera/vad ni nu gör döda trådar, istället för att packa ihop nya med gamla.

Jag ställde häromdagen en enkel fråga som jag hade velat bygga vidare på pga dagens händelser, men fanns den kvar?
Inte nog med att moderatorn packat ihop den med en annan tråd, nu är det jag skrivit och ett par svarat BORTA!

:mad: :mad: :mad: :mad:

Förklara er, tack.

(Detta gäller inte alla moderatorer, och inte heller äldre ungdoms moderator.. visste inte vart tråden skulle vara :angel: )

Sv: För nu ä ja arj!

ÄU är definitivt inte rätt ställe att ta upp den här frågan på.

Det bör du göra via PM till den moderatorn som tog bort tråden.

Jag vet inte vem som tog bort osv. Den låg först på gnägg, flyttades ihop med en tråd på ryttarhälsa. ska kika på det. tack

Lägg den här tråden på bukefalos-hjälp om du inte vet vem du ska pma...

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
A
Ekonomi & Juridik (Jag vet inte om jag har lagt tråden rätt nu men moderator får gärna flytta den annars.) Jag har funderat på detta så mycket nu att...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 283
Senast: pulkaskurk
·
Bukefalos Då jag inte fått svar på PM så kommer jag ta det här offentligt i syfte att väcka diskussion om både min tråd och övriga trådar som...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 885
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Bukefalos Efter att ha varit väldigt passiv i mitt skrivande här på Bukefalos. Men ändå varit här och läst nästan varje dag, har jag börjat att...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
11 017
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17