För lite ridning på ridresa till Spanien

Sv: För lite ridning på ridresa till Spanien

Regnigt väder är ingen ursäkt för att inte erbjuda kunderna ridning.
När jag var på ridresa i camargue red vi i blåst och om jag inte minns helt fel så duggade det även en av dagarna. Vi hade lika roligt ändå!

Det tänkte jag med på. Lite regn lixom? :p

Om det vore så att det var extremt dåligt väder så det absolut inte gick att rida, så borde ju en seriös arrangör självmant ha erbjudit dem antingen förlängning på resan, eller någon sorts extra resa/rabatt eller annan ersättning.
Inte bara "inget vi kan göra nåt åt".

"allt" stannar upp i Spanien när det regnar.. :eek:
Men det är inte ok att så många ridtimmar försvinner utan att man får erbjudande av någon sorts kompensation.

Visst allt stannar i SPanien när det regnar, olika kulturer.

Fast jag förstàr besvikelsen, :(

Samma sak hände oss. Dessutom fick jag bara galoppera en gång och mamma ingen gång? :eek: Mammas häst var dessutom ingen andalucier och ridlärarna pratade inte ens engelska utan tyska. Jag klarade mig som tur var hyfsat trots mitt G-- i tyska :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Recension av bokserien, Sagan om Valhalla av Johanne Hildebrandt Sammanfattning "Sagan om Valhalla" är en enastående serie som jag...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 825
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
675
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 372
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar