För lång???

G

Galopp_90

Jag har jättelänge velat bli jokey men e man för lång o tung om man väger runt 60 kg och e 163 lång o sluat växa???Typ rida amatörlöp?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: För lång???

Nej för att rida amatörlöp är du inte för tung! och längden har i de stora hela ingen betydelse, kan ja va bra att inte vara allt för lång, hehe men du ligger ju i lä 163 är väl inget!!? :rofl:

Nejdå, inte är du för lång eller tung inte, amatörryttare kan du allt bli. Det ska jag själv sikta på, dock blir det blyvikter för min del då jag inte uppnår rätta vikten, men ryttare, det ska jag bli, när min tid tillåter mig att komma iväg till Skåne för utbildning.

Tack att ni svara!har vart orolig att ja va för lång vikten går ju att fixa men inte längden!

*lånar knapp*

Men om man vill bli proffsjockey, vad är maxlängd och maxvikt då?

du ska typ inte väga över 50 kg om du inte vill banta såklart..tror att det är det iaf..

jaja, annars är det ju bara at hoppa in i bastun,
även om man kanske blir lite skakis efter nagra timmar.
Men där kan man fa bort sex kilo iaf, om man ligger i! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 872
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 142
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Hej! Jag hade tänkt låta min tik föda och låta valparna växa upp i min storasysters hus då de har mer plats och trädgård. Dock märker...
Svar
8
· Visningar
1 948
Senast: starcastle
·
Hundhälsa Hej! Jag hade tänkt låta min tik föda och låta valparna växa upp i min storasysters hus då de har mer plats och trädgård. Dock märker...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Double_a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama