För i h-vete!

Gabbi

Trådstartare
DSCN4299.jpg

Sv: För i h-vete!

:eek: Är det från BARA den hunden som syns på bilden??
Herremingud.... sticka en mössa vett jag å sälj den, folk bet. ju tydligen för sånt ;).

Jupp, bara den hunden och bara en enda borstning. Det ser ut som om jag klippt får ungefär.:idea:

Har du varit och knyckt ett svart får ifrån någon bonde? :D

Stoppa det i en kasse och sälj det svindyrt på blocket som nån exklusiv ull från någon fårras med ett påhittat namn :idea:

Skämt åsido, vad mkt päls som borstats loss! Trött i armarna? :D

OMFG!! Det där är värre än ullen jag borstar ur min beardis! Jag är nu ÖVERTYGAD om att jag aldrig ska ha en schäfer :D

Har just köpt en bok som handlar om hur man gör små hundar av ull, kanske nåt för den pälsen?

Oj det var inte lite:eek: Trodde inte man kunde få så mkt päls från en schäfer:crazy:
Men från en Collie kan man få det dubbla:angel:

:rofl: Det är det värsta jag sett!
Det är därför jag aldrig skulle låta en schäfer kliva innanför min dörr. Tänk att det finns folk som sover med såna i sängen. :eek::crazy:

Ser likadant ut som när min sambo borstade hans gamla schäfer/rottweiler korsning. Kunde fylla en 10 liters hink utan problem.

Hahahahahaha:rofl::rofl:

Ah nu är min dag gjord, jag ska numer ALDRIG klaga på våra hårbollar som flyger runt här hemma! För inte ens våra 3 hundar + katt kan producera Så där mkt päls under en vecka.:rofl:

Åh din stackare haha, jag är Inte ett dugg avundsjuk:D

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
645
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: MML
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 912
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 237
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka