Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
apocalypsze skrev:Det beror ju såklart både på ryttaren och hästen, men i överlag är det inte särskilt svårt att ta sig runt en 1 metersbana. Nu påpekar du ju för mycket detaljer vilket inte är meningen, inlägget är ju något ironiskt. Tänk själv hur många Malin Baryard vi skulle ha om VM-tävlingarna låg på en meter!? Alltså så kommer majoriteten runt en 1 metersbana.
Linas_matte skrev:Neej du det stämmer inte det i heller.. allt beror på hästen måste man ha distans på en häst så måste man.. om jag ska hoppa min unghäst 1 M klart jag måste hjälpa henne med distans... och ryttar måste kunna hjälpa hästen inte sitta sig och hålla kvar... min häst har gott 140 klasser skulle jag sitta o slappa på han skulle jag flyga som en vante av han!!
Silverkatten skrev:Det där var inte vad jag menade i mitt inlägg. Om du vill diskutera mer med mig om det kan vi pma om det?
Linas_matte skrev:Neej men dom skriver ju fel du skriver rätt att ruttaren oxå måste kunna men dom andra skrev att vem som helst med ridvana kan och det är inte sant...
elvisS skrev:närå..duktig var han..men en gång slog han i benet och det lossnade en liten benbit..för slår i bommar gör de väl alltid någongång..
ja du..kanske max en meter skulle vara lagom..??har inget riktigt hum om höjden..
det var bara en tanke som slog mig att det är väldigt höga hinder..
apocalypsze skrev:Jo, det är nog väldigt sant skulle jag säga. För har man RIDVANA som det står i inlägget så ska man kunna ta sig runt en 1 metersbana. Annars har man INTE "ridvana", enligt mig.
Henchen skrev:Dessutom kan man vara hopprädd, men köra runt hästen på 65 % msv...
Linas_matte skrev:Det är klart som fan att man har ridvana trotts att man inte kan ta sig runt 1 meter.. Det e fan bara skitsnacka... Shiiit asså