För er alla underbara som orkade med mig förra året <3

OutOfService

Trådstartare
Ni är många som varit så underbara, tålmodiga, stöttande och omtänksamma under mitt helvetes år 2013 <3

Efter brännskador, 4 penicillinkurer på knappt 3 månader, alla funderingar om abort/inte abort, aborten, hästens flytt, hästens skada, morfar sämre och sen morfars död.. det har vart ett helvete och är fortfarande...orken finns inte, men ni har vart helt underbara, jag finner inte ord och önskar att jag kunde krama er allihopa! <3 <3

Martha skrev i min problemtråd att det finns en räddande ängel för alla och att dom dyker upp när man minst anar det. Jag tror att min är här nu :love:

För typ 1 1/2 vecka sen började jag prata med en kille på nätet, jag var skeptisk och visste inte om jag vågade/orkade försöka träffa honom. Men så i fredags så frågade han om jag ville ha besök dagen efter (lördag) och jag sa ja efter många om och men. Eftermiddagen och kvällen vart bättre än väntat, han skulle åkt hem i söndags morse. Men han stannade och följde med mig ner till Varberg för att hälsa på min häst trots att han dessutom är livrädd för hästar. :love:
Så han åkte hem i måndags morse och vi skulle då inte ses förrän om 3 veckor igen för han jobbar på plattform i Norge och åker imorgon. Han stod dock här igår igen när jag slutade jobbet och åkte hem imorse.. 1 timme efter han kom hem så skickade han sms om att han inte kunde hålla sig borta så han kommer hit igen och stannar till imorgon.

Så på 5 dagar har han åkt fram och tillbaks hit 3 ggr, trots att han har 17 mil enkel resa och det känns bara sådär helt löjligt bra och självklart :D :D :love:

Långt och lite rörigt.. men tyckte ni förtjänade att få en positiv tråd av mig! Kraaam på er

Sv: För er alla underbara som orkade med mig förra året <3

Så härligt att läsa!
Hoppas att du fortsätter att uppdatera oss!

* Jenny *

Åh vad härligt att läsa!
Får det där pirret i magen som jag kände när jag och sambon träffades.

Ja nu hoppas vi på enbart positiva uppdateringar från mig i fortsättningen :p

Tack söta ni <3

Pirret i magen finns där..det är läskigt!

Vad roligt att läsa!
Jag tänkte på dig igår och hur du har det och det är så himla roligt att det verkar gå åt rätt håll. Jag håller alla tummar och tår att det fortsätter på ett bra sätt för dig! :love: :)

2014 är DITT år!

Härlig, härlig läsning.

Nej men så roligt att höra! Jag har följt dina trådar sedan början, men minns inte om jag kommenterat något. Man blev ju lite tom på ord faktiskt.

Det här är ditt år! Precis så var det då jag träffade min nuvarande fästman. Han skulle komma till mig en fredag, men åkte hem först fyra på måndagsmorgonen (för att köra 30 mil till jobbet :D)

Vad glad jag blir för din skull :) Härligt att det hela har vänt nu!

Åh, toppen! Det här måste ju verkligen vara revanschernas år. Glad för din skull!

Vad roligt att höra! Jag har följt dina trådar, och på sistone undrat så hur allt har gått...

Härligt att det känns bättre, önskar dig ett riktigt bra 2014!

Kram!:)

Men vad kul! Plötsligt händer det, liksom :)
Efter regn kommer solsken och allt det där.

Åhh vad härligt! :)

Äntligen lycka!

Hoppas du fortsätter att uppdatera om hur det går i glädjetråden :)

Vad roligt att läsa!
Jag tänkte på dig igår och hur du har det och det är så himla roligt att det verkar gå åt rätt håll. Jag håller alla tummar och tår att det fortsätter på ett bra sätt för dig! :love: :)

Tack fina du!
Har tänkt på dig ockå, men har varit väldigt osocial och inte hört av mig till någon.. Du kan väl skicka ett pm eller något en dag när du har tid..nyfiken på hur det går med hus och allt <3

Nej men så roligt att höra! Jag har följt dina trådar sedan början, men minns inte om jag kommenterat något. Man blev ju lite tom på ord faktiskt.

Det här är ditt år! Precis så var det då jag träffade min nuvarande fästman. Han skulle komma till mig en fredag, men åkte hem först fyra på måndagsmorgonen (för att köra 30 mil till jobbet :D)

Tack söta du!

Åhå, det lät ju positivt..hoppas att jag kan skriva detsamma så småningom :D

Åh, toppen! Det här måste ju verkligen vara revanschernas år. Glad för din skull!

Unnar dig ett fint 2014 :)

Vad roligt att höra! Jag har följt dina trådar, och på sistone undrat så hur allt har gått...

Härligt att det känns bättre, önskar dig ett riktigt bra 2014!

Kram!:)

Vad roligt att höra :) kram!!!

Men vad kul! Plötsligt händer det, liksom :)
Efter regn kommer solsken och allt det där.

TACK allihopa, blir alldeles tårögd av glädje av allt fint ni skriver :love:

Hoppas också att uppdateringen fortsätter positivt.. nu åkte han dock hem imorse och vi ses inte förrän den 7 Februari igen. :(

lite kl

Men det är så galet jobbigt. Allt känns så galet bra, är en "för bra för att va sant"-känsla. Och inombords bubblar paniken, jag är livrädd.. fast lyckligtvis känns alls så bra så att än så länge lyckas inte rädslan förstöra, får dock känslan stundvis om att jag vill fly och lägga ner innan det blir mer känslor och det går åt helvete. Men jag VÄGRAR, jag SKA inte fly..

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 665
Senast: Lhas
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 654
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 877
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.