För de som vill veta mer angående raser eller få hjälp att välja ras

Sampi

Trådstartare
Då det blev mycket diskussioner och frågor om raser i tråden där vi uppdaterar så startade jag denna tråd för att göra frågor, svar och diskussioner om raser och rasval lättare att överskåda.

Bilden nedanför visar en mittelspitz 16 månader gammal och en valp av rasen finsk lapphund. Jag tänkte att den passade bra ihop med temat. Gosedjuret vet jag inte vad det är för ras på.
350oron.jpg

Fast är det något det inte blir, så är det överskådligt. Jag tycker att de som vill ha rastips ska få skapa egna trådar även i fortsättningen. I en sån här tråd kommer de att drunkna i varann, det kommer bara att bli rörigt. Jag gillar att läsa rasvalstrådar - men en tråd per person blir det enda vettiga att följa.

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 094
Senast: valpköpare
·
Hundavel & Ras Halloj! Nu är det snart dags att börja välja ras, har funderat några månader på vilka raser som ska kunna passa mig. Har haft två...
2
Svar
38
· Visningar
7 535
Senast: Lona
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 557
Hundavel & Ras Vet ej om det finns någon sådan här tråd men tänkte att jag lägger upp den ändå. Meningen med tråden är att vi som har en/flera raser...
2
Svar
27
· Visningar
4 164
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10