FÖR billiga showsadlar?

W

WesternWolder

Hejsan :) Skulle bara vilja veta vad ni tycker om de här sadlarna..
Tycker själv att de är lite väl billiga för att vara sant, men det är ju förståss kanske inte så bra kvalité på sadeln, men ändå.. :confused: Någon som vet någonting om dem?
http://www.saddleoutlet.se/

Sv: FÖR billiga showsadlar?

Inte mycket att hänga i julgranen.... sorry

Inte mycket att hänga i julgranen.... sorry
Hehe, var kanske inte så tydlig, men jag menade förståss att jag inte är ute efter att köpa en ^^
Tyckte bara att det är lite mysko att de är så billiga .. ;)

Jag tycker de är DYRA istället.... de kostar in ca 500kr.... så vad de tar ut är ocker.. för skräp dessutom... blä...

Jag är verkligen inget proffs, men varenda kvalitétsadel med metalldekor har haft dekor i äkta silver. "Silverfärgade" detaljer får mig att rygga undan...

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
668
Senast: Windy
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 208
Senast: Nota
·
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 825
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London