FooTrot Flats / Fähunden

M

Mona

Den här tråden ligger säkert fel nu, men jag tänkte iaf börja här bland alla "doggy-lovers"! Jag är alltså på jakt efter en bild för privatbruk där hunden i den tecknade serien FooTrot Flats, eller Fähunden, springer. Ni vet, tecknad sådär lite ovanför marken liksom. Finns det någon på Buke som kan hjälpa mig?? Please...

Mona - ägare av en "fähund"!

Sv: FooTrot Flats / Fähunden

Sök lite på google och se om det står nåt om copyright....är mitt tips (ääälskar serien fähunden :D ).

Sv: FooTrot Flats / Fähunden

Jo jag har ju gjort det och norpat en del sköna bilder, men jag hittar liksom inte den där som jag egentligen är ute efter. Det fåniga är att jag hade ett seriemagasin med Fähunden, men nu hittar jag den inte... :cry: Försvann (läs: slängdes) troligen i flytten.

Så jag hoppas fortfarande att någon här har en bild och kanske vill maila den till mig...!?

Mona - som också älskar Fähunden: både den egna och den tecknade!

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 305
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 481
Senast: Calmiche
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 362
Senast: Sel
·
Övr. Hund Som inte har sådan kadaverdisciplin att hunden går lugnt vid ägarens sida oavsett störning alltså. Men, alla andra? Alla de som tycker...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
37 495
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar