JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Antiqua
Startdatum
Startdatum
13 Apr 2008
Svar
Svar
20
Visningar
Visningar
2 871
Sv: Fölunge med diareé
Vad skönt , för er båda!
Gravid - 1år
Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Övr. Barn
Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
6
7
8
Avel
Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Hästmänniskan
Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Alternativ till försäkring
Övr. Hund så är det absolut, viktigt att ha en buffert eller kunna ta lån vid behov.
Kan säkert vara lite ras och individrelaterat med?
Jag har...
Nota
3 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 144
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nu är den lille hunden ute i skogen och gör anlagsprov med husse. Jag är superpirrig 😆
Hoppas de klarar det!
Sleepan
17 minuter sedan
Svar: 1 121
Visningar: 65 300
Hund
WE-tråden
Övr. Grenar Idag var vi på Pay&We med teknik och speed där vi red banan som var tänkt för lätt B eftersom Lätt C inte hade rep grinden och den ville...
EZMK
29 minuter sedan
Svar: 628
Visningar: 57 476
Grenar
ChatGPT (AI) som domare på dressyrtävlingar?
Dressyr Jag ser nu att den blandat ihop numren på momenten här på slutet, skänkelvikning en på moment 5 är ju en volt. Där kan det vara jag som...
JohannaB
44 minuter sedan
Svar: 41
Visningar: 843
Grenar
Övervakningskamera
Anläggning ovanstående ska man tydligen kunna ställa in via AI så den inte reagerar på det som normalt rör sig på tomten. Typ vår egen bil...
lizzie
Idag kl 10:53