Föltråden 08

Sv: Föltråden 08

Titta vilket bra öppet hus det blir med live-fölning och allt. :D Snacka om bra planerat :rofl:

Jösses!! Hon ser sprickfärdig ut:rofl::rofl:

Men du en liten fråga och jag hoppas att du inte tar illa upp för att jag ställer den:laugh:
Men har du ingen fölningsvänligare hage åt henne?, den ser inte så värst rolig ut. Inget illa ment:)

Men gode gud !! :eek: Hur kan du bara säga så!!! :rofl::rofl: skojar bara!!! Hon ska föla inne i box med massa halm ;) när de ska gå ut kommer de bli annan hage.

Ja hon ser ju ut att ha fått kristaller så då torde det med lite tur vara dags snart.
Vilket datum var hon beräknad?

nu hänger de ca 2-4 cm långa tappar från spenarna :D HOPPAS DE BLIR I NATT!!!!!!!!!!!!!:bump:

Mmm jag kände det på mig. Jag är lite sån ibland.. Förlåt om jag sabbade nöjet.

GRATTIS ! Jättefin!

Eva *som oxå har en brun med stjärn*

går inte att förstöra nått jag redan visste.... ;)hon ger bara bruna föl. Sto trodde jag från första början och har tilltalat magen med sto namn :D

hon har gett hmmmm... tror det är 4 st bara bruna :)

Hon kan ju vara homozygot för svart.... då blir det inga fuxar. Då var det väl brun eller buckskin att väla på denna gång om jag inte tar fel.

Går att testa med ett simpelt dna test!

GRATTIS! Hon är ursöt!

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 701
Senast: Claraclara
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 236
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30