fölmönstring, vart?

Chickengirl

Trådstartare
Snart är de dags att ta fölen på fölmönstring. Vart hittar jag på vilka ställen detta finns?
Vet att de skall vara på klareberg/hisingen och i uddevalla.
Men vet inte vart man ska anmäla osv? Snälla hjälp mig.

Sv: fölmönstring, vart?

Okey. ja har en korsning fullblod/pre, ej ägt stot så länge men vet att dom visat de andra 2 fölen i uddevalla och de vart samma korsning.

Sv: fölmönstring, vart?

Vissa av de som finns på ASVH:s sida tar emot korsningar "utom tävlan". Så du kan ju höra dig för eller så kan du söka på PRE:s rasföreings sida och se om de har egna fölvisningar. Om jag inte har fel för mig så finns det väl part breed PRE eller något liknade. Är inte så insatt i den rasen. Men det finns ju andra här som vet hur det är med PRE och deras korsningar.
Prova att göra en sökning i gamla trådar.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 642
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: Shaggy
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 735
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka