Folksam försäkring

C

CeciliaAndersen

jag visste inte vart jag skulle placera denna tråd..
men ni som har era hästar försäkrade i Folksam får gärna svara på några frågor jag har :)

A1, gäller det precis alla sjukdommar och skador som kan hända en häst? buköppningar, kotledinflammationer m.m?

hur har ni era hästar försäkrade i folksam och vad kostar er försäkring?
 
Sv: Folksam försäkring

Precis som Zqathan rekommenderar jag ett besök på Folksams egna sida för att läsa vad som gäller. Vi har vårt D-ponny sto försäkrad i Folksam (A1) försäkring samt en livförsäkring på 20 000 och betalar cirka 270 kronor via autogiro varje månad. Hittills har vi haft mycket bra kontak med bolaget och försäkringsärenden handlägger de snabbt.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 201
Senast: Migo
·
Utrustning Jag har precis köpt en begagnad transport och tänkte försäkra den, tar gärna emot tips om bästa försäkringen som också täcker invändiga...
Svar
4
· Visningar
692
Senast: Cavallo
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 094
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp