Sv: Folk som söker Medryttare
Det dyker alltså upp annonser varje vecka där det uttryckligen står att man ska vara tillgänglig sju dagar i veckan och måste kunna ställa upp när som helst? Jag hittar inga sådana annonser.
Jag håller med om att det är onödigt att skriva att förra medryttaren var oseriös, men du kan ju inte anta att det beror på att medryttaren inte kunde ställa upp en viss helg. Du säger ju själv att man inte vet, då kan du ju inte bara hitta på ett scenario.
Japp! Såna annonser dyker upp i princip varje vecka. Och ibland ser man en ny annons på samma häst som varit ute för kanske 2 månader sedan där ägaren mer eller mindre säger att det var en oseriös medryttare som gjort att de letar på nytt.
Då har man bara hört EN persons version av det hela. Kanske har det gått till så att nån har börjat sköta hästen, men sen backat ur när den insett att kraven inte varit vettiga och då får den höra att DEN är oseriös. Självklart KAN den ju ha varit oseriös och inte dykt upp, men som sagt, man har bara hört en persons åsikt...
Det dyker alltså upp annonser varje vecka där det uttryckligen står att man ska vara tillgänglig sju dagar i veckan och måste kunna ställa upp när som helst? Jag hittar inga sådana annonser.
Jag håller med om att det är onödigt att skriva att förra medryttaren var oseriös, men du kan ju inte anta att det beror på att medryttaren inte kunde ställa upp en viss helg. Du säger ju själv att man inte vet, då kan du ju inte bara hitta på ett scenario.