Folk från Lidköping

Segelflygarinnan

Trådstartare
Jag efterlyser någon som rider western i Lidköpings-trakten? Jag känner mig väldigt ensam där, och skulle gärna vilja ha någon likasinnad att umgås med.. :D
I stallet rider alla hoppning, och i ridhuset är det dressyr på hög nivå som gäller.. :cry: Känner mig nästan lite som en utomjording när jag rider i huset.. :(

Sv: Folk från Lidköping

I know that feeling:D

Westernpamparna tittar på mej med snörpad mun när jag entrar ridhuset i Götene:rofl:

Sv: Folk från Lidköping

Känner igen det där :), men jag har tur, det närmaste ridhuset för mig är Hällekis Säteri och där finns det få som tittar snett på westernryttare :D
Fast om jag har förstått saken rätt så är vi riktigt många som håller på med westernridning i den här trakten, är bara så in i norden svårt att få kontakt med folk, vet inte varför riktigt :(. Vore himmla kul att träffa någon mer som har samma intressen!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 763
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 604
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 549
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 686
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka