Fölisar e. Bocelli

grimman

Trådstartare
Väntar föl e. Bocelli här i dagarna och vet att det i alla fall var ca 80 till som betäckte sina ston med honom. Hur är det, är det någon här som har fått se resultatet än?
Storlek?
Tecken?
Rörelser?
Mammas stam...

jag väntar med Bocelli föl i dagarna. Egentligen den 12 juni, men detta stoet brukar föla 3 veckor för tidigt. Hon har vit mjölk.
Stoet är e Lambert u Indra ( även mamma till Bellini)-Sweet Maruh xx. :love:
Lycka till med ditt blivande föl!

Jag har inte sett nån Bocelli-avkomma ännu, hoppas att jag får tillfälle att plåta någon/några! :D

Dock finns bilder på Bocellis mamma och helbror på vår hemsida - välj "foto" i menyn och sedan Gränsbo 22/4. Kanske lite kul? :D

Mithra - vill minnas att du får två föl efter Lambourghini också? Fem bilder på honom finns under "Hingstvisning 20/3". Har inte sett eller plåtat några Lambourghini-föl heller ännu - men gör gärna ;).

Mvh Cissi

ååhh..kul. tack! Vad duktig du är på att fotografera. Jättekul att se både bocellis mamma och Lambourghini.
Kan man beställa foto av dig? Har inga bra på honom!
Jodå, det stämmer bra med två lambourghini föl, en är redan född, en hingst, 13 dagar i dag! långa ben, stora rörelser, tycker han ser jättefin ut, en fux med 3 vt halvstrumpor och stjärna och snop. Du får gärna fota honom om du vill! Nästa föl , nästa föl är beräknat till den 29e. Det finns et Lambourghini föl till, ett sto som går med dem!
Ser att vi bor i samma stad..kul! :D

Vad duktig du är på att fotografera. Jättekul att se både bocellis mamma och Lambourghini.
Kan man beställa foto av dig? Har inga bra på honom!

Tack! :D :o :D Självklart går det bra att beställa, skicka ett mail eller pm bara! :D

Du får gärna fota honom om du vill!
Det gör jag gärna! :D Bor ju som sagt i närheten :D Bara hör av dig så bestämmer vi tid! :D Fotar gärna de andra också när de kommer :D

Mvh Cissi

Mitt sto hade kraftiga förvärkar sent i går kväll (17:e) men det bidde inget. Väntar redan nu på att få sluta jobbet för att se om något hänt i hagen medan jag inte är på plats.
Om det blivit något ska jag försöka knäppa några bilder (garanterat inte så bra som dina proffessionella) :bow:

Stoet är e. Nostradamus - Chapman och det är hennes första föl så det blir extra spännande att se vad som kommer ut :crazy:

Min kompis har en ett års hingst e. Bocelli. Han blir väl ganska normalstor säkert över 165 cm. Han är fux med bläs och strumpor (kommer inte ihåg hur många :o, trots att jag ser honom varje dag.. men minst två :)) Han rör sig mycket trevligt och har super bra psyke. Jur go som helst!
Mamman är e. Imperator kan kolla resten ikväll...

Vi väntar en Bocelli-bebis. Beräknat till fredag. Vi får se när den behagar dyka upp. Grannen fölade inatt, så vi kan ju hoppas att hon drar med sig sina "kollegor". :)

Har han avkommor som är födda redan förra året :confused:

Eftersom jag inte skulle betäcka 2002 har jag ingen koll på vilka hingstar som gick igenom då men jag trodde han blev godkänd först 2003?!
Om han nu har så gamla avkommor är det ju ännu roligare att få reda på hur de blev.
Väntar med spänning :D

Jag vet inte när han blev godkänd men han är ju född 03. alltså måste hon betäckts 2002...

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 063
Senast: Robina
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 389
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat