Tack!Wow! Så häftigt, plötsligt är där bara en "riktig" häst ju! Jättefint utvecklad.
Utvecklingen har verkligen skett i sommar.
1 maj såg han ut så här:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Wow! Så häftigt, plötsligt är där bara en "riktig" häst ju! Jättefint utvecklad.
Tack! ❤Jättefin
Åh vad skönt att se. Min var supersnygg en bit in i sommaren, men nu ser han ut som en rugguggla. Då blir han säkert snygg igen om några månader!Tack!
Utvecklingen har verkligen skett i sommar.
1 maj såg han ut så här:
Ja, och för min del kan det vända igen. Han är något överbyggd bak och drar det iväg...Åh vad skönt att se. Min var supersnygg en bit in i sommaren, men nu ser han ut som en rugguggla. Då blir han säkert snygg igen om några månader!
Tycker hon är väldigt tjusigLilla hjärtat, cirka 172 cm på en höft och så ljuv och fin att hantera. Den bästa vi avlat, även om hon inte är snyggast Det gick inte att ställa upp henne korrekt heller idag, hon förstod inte uppgiften. Men nu är hon lastad flera gånger själv, något som det känts vi var tvungna att checka av eftersom hon inte åkt transport sedan föltiden med mamma vid sidan. Jag har lagt sadel några gånger men inga gjordar är testade ännu. Hon har också provat ut sitt Lingus II jag tänkt hon skall ha och ridas in i eftersom mitt PS Nirak i xfull var för stort. Tänkte inte göra så mycket mer med henne innan dess utan hon går på lösdriften med årsfölen och deras mödrar.
Visa bifogad fil 102318
Herregud vad stor hon ärLilla hjärtat, cirka 172 cm på en höft och så ljuv och fin att hantera. Den bästa vi avlat, även om hon inte är snyggast Det gick inte att ställa upp henne korrekt heller idag, hon förstod inte uppgiften. Men nu är hon lastad flera gånger själv, något som det känts vi var tvungna att checka av eftersom hon inte åkt transport sedan föltiden med mamma vid sidan. Jag har lagt sadel några gånger men inga gjordar är testade ännu. Hon har också provat ut sitt Lingus II jag tänkt hon skall ha och ridas in i eftersom mitt PS Nirak i xfull var för stort. Tänkte inte göra så mycket mer med henne innan dess utan hon går på lösdriften med årsfölen och deras mödrar.
Visa bifogad fil 102318
Herregud vad stor hon är
Oj så stor! Och fin!Lilla hjärtat, cirka 172 cm på en höft och så ljuv och fin att hantera. Den bästa vi avlat, även om hon inte är snyggast Det gick inte att ställa upp henne korrekt heller idag, hon förstod inte uppgiften. Men nu är hon lastad flera gånger själv, något som det känts vi var tvungna att checka av eftersom hon inte åkt transport sedan föltiden med mamma vid sidan. Jag har lagt sadel några gånger men inga gjordar är testade ännu. Hon har också provat ut sitt Lingus II jag tänkt hon skall ha och ridas in i eftersom mitt PS Nirak i xfull var för stort. Tänkte inte göra så mycket mer med henne innan dess utan hon går på lösdriften med årsfölen och deras mödrar.
Visa bifogad fil 102318
Så spännande, gör du jobbet själv och vad är planen?Visa bifogad fil 102547
Stilig ung man. Nu har inridningen officiellt påbörjats. Så roligt!
Så spännande, gör du jobbet själv och vad är planen?
Vilken imponerande lugg!!Min Lille (MiniFabio kallar vi honom numera) har mest skräpat runt i hage och kommit ut för bashantering och mat.
Han fick stå själv i hage en sväng i helgen, letade lite efter sina kompisar, men ingen jättestress.
Inridning blir när han är mogen, men jag hoppas orka dra igång med lite mer longering/tömkörning snart.
Annars hänger vi mest och myser. Jag är så otroligt kär i honom .
Nån dag ska vi ta tag i kastrationen också, än så länge är han så himla lugn och snäll att det känns nästan onödigt :-).
Han har magisk Pan-lugg (heter man Pan Demi så har man Pan-lugg ;-) ), manen är inte heller fel.Vilken imponerande lugg!!
Härligt att han är så fin att ha att göra med.
Har du funderingar på att behålla honom som hingst till och med?