Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ofta verkas era åringar?
Visa bifogad fil 74963
Lite bilder.
Tack!Grattis, vilken goding! Hur hög har han tänkt bli tror du?
Det här är ett av mitt livs galnaste men också mest underbara beslut.
Tack, då vet du känslan just nu! Växlar mellan "vad har jag gjort?!" Och "självklart val, annars ångrar jag mig!".Life is short. Buy the horse.
(lite så kände jag också angående köpet av Kronprins Dominus som också håller till i denna tråd - har aldrig ångrat det ännu och räknar inte med att göra så heller)
Min verkas ungefär var 8e vecka dvs när hovslagaren kommer och har en heldag i stallet genom att ta de andra 8hästarnaHur ofta verkas era åringar?
Det är som lite magi, hur man sakta börjar se konturer av en ”riktig” häst utvecklas från den där tunna lilla huvudfotingen som de flesta ettåringar ändå är.
(Det hade blivit ett bättre foto från andra sidan, men det ges inte så många tillfällen med någon spontan uppställning så får ta alla chanser.)
Visa bifogad fil 75324
Tack!Men @prinsessfeminist vi är ju på avelsforumet! Ras och stam är typ obligatoriskt Fin kille, väldigt go uppsyn.
Du menar att ni kunde utgöra dekorativ siluett?Ja alltså i slutet av april när det såg ut så här så kände jag det mest som "ok, så jag och Dominus kommer alltså bli det första ekipaget någonsin som blåser omkull på en dressyrtävling, vid en sidvind som överstiger 8 m/s. Vi får fokusera på tävlande i ridhus för att undvika den risken.". Men nu känns det lite bättre, när han förhoppningsvis lämnat sitt mest tvådimensionella stadium och gått över till det mer tredimensionella.
Visa bifogad fil 75338