Någon som mätt sina nyligen? Vår "lilla svarta" är typ 160 cm hög nu och högre än så över rumpan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Här kan min nya raring vara med.
Jag har letat ett tag efter någon som kan ta över när min fina OmNom inte kan ridas mer (man vet ju aldrig när det blir med tanke på hennes hälsa). Jag tänkte mig en valack, kanske 2-3 år, brun med tecken i pannan. Vad jag inte ville ha var en till skimmel.
Sen mötte jag BR Pan Demi. Han föddes 17/12-2020, e.Wares, u.MT Panghea. Han var allt jag inte tänkt mig ha, men efter 2 dater kunde jag inte motstå den lille busen. Skimmel född fux (såklart ;-) ). Han kommer bo med sin mamma tills i vinter någon gång och kommer hem till mig nån gång nästa sommar, när bollarna ramlat ner och tagits bort.
Tills dess får jag nöja mig med att åka förbi och hälsa på lite då och då och ta promenader, borsta och mysa och lära känna varann.
Så roligt!Åh, spännande Klatschigt namn också
Jag älskar hans pappa och det är många imponerande hästar bakom där
Nämen?Hej!
Här kan min nya raring vara med.
Jag har letat ett tag efter någon som kan ta över när min fina OmNom inte kan ridas mer (man vet ju aldrig när det blir med tanke på hennes hälsa). Jag tänkte mig en valack, kanske 2-3 år, brun med tecken i pannan. Vad jag inte ville ha var en till skimmel.
Sen mötte jag BR Pan Demi. Han föddes 17/12-2020, e.Wares, u.MT Panghea. Han var allt jag inte tänkt mig ha, men efter 2 dater kunde jag inte motstå den lille busen. Skimmel född fux (såklart ;-) ). Han kommer bo med sin mamma tills i vinter någon gång och kommer hem till mig nån gång nästa sommar, när bollarna ramlat ner och tagits bort.
Tills dess får jag nöja mig med att åka förbi och hälsa på lite då och då och ta promenader, borsta och mysa och lära känna varann.
Vilken ljuvlig häst!Det här är den bästa hästleksaken som någonsin funnits, om man frågar Darwin. Varje dag drar han runt med den här plastbyttan i hagen långa stunder, ibland i skritt och trav med att köra den runt runt på marken med mulen mot botten. Ibland i full galopp, stolt kånkandes på den flygande plastbyttan i munnen.
Med lillebror Dominus som rusar efter och inte riktigt fattar vad som är så underbart med plastbyttan, men bäst att hänga med ändå för att inte missa något!
Visa bifogad fil 68829
Så snygg han blivit!Dagsfärsk Anton
Visa bifogad fil 68141
Vilken ljuvlig häst!
Vår häst tycker också byttan är väldigt rolig.
TjusigTack!
Ännu lite nyare
Tack!
Ännu lite nyare
Alltså det där är ju inte rättvist - åringar ska inte VARA sådär snygga!
Han är superfin verkligen!Tack!
Ännu lite nyare
Nä, det där kan omöjligt vara en ful och gänglig åring... skrev de lite fel i passet, månne?!Tack!
Ännu lite nyare
Jo han är ruggigt snabb lille PanisNämen?
Så roligt!
Han blev dock åring snabbt, måste jag säga.
Snudd på rekord, tror jag?