Aldrig hört om Aloe Veta till diarré, vad är det för typ av produkt och vart finns den?
Nja, vet inte om jag byter så ofta, när jag har fått resultat så har det skett tämligen omgående, typ efter en dag.
Han har ju egentligen gått på sin "standardkur" som han fick innan nyår, dvs hö, krafft Gastro och en skvätt Proviva. Den började jag med i torsdags och har haft varierande resultat (torr i rumpan nån morgon, blötare andra morgnar, lite torrare framåt kvällen när han gått ute).
Diarsanylen "vägrar" jag använda i detta läget då det är för akut diarré och det har han inte.
Den hade jättegod effekt förra gången innan nyår när han hade just diarré, men gången innan dess när han var som nu, dvs pruttig, hade den ingen effekt alls så vi slängde typ 800:- i sjön.
Tänkte ge probiotikan i ett par dagar innan jag utvärderar effekten, plockade bort Gastron och Provivan idag men det känns ju så där när han var sämre i magen i morse (pruttig och stökigt/blötare i boxen än vanligt) efter första påsen igår kväll. Ska ut imorgon bitti igen, då borde jag iaf inte se ytterligare försämring hoppas jag.
Det tar ungefär två dygn för fodret att passera från munnen till ändtarm, så bäst är om man kan ge varje sak man provar en vecka... Jag gjorde så med min valack i fjol och då blev det tydligt att vissa preparat behövde tid på sig att verka ordentligt. Sedan har olika saker fungerat på honom, beroende på vilka mikroorganismer som just du blivit utslagna.