Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om Diaradoavkommor så har jag träffat på både helt fantastiskt temperament på avkommor (Daquar ) och de med mindre trevligt temperament (men som börjar ge sig nu vid 4 års ålder och ordentlig motion psykiskt och fysiskt). Jag hoppas Donnie ärver Daquars supertemperament men just nu är han lite känslig och tjurskallig
Vet inte vad jag ska göra men han vill inte bli ledd i grimma och grimskaft, tips på hur jag ska göra? Jag promenerade ju en hel del i höstas med hans mamma och även själv också. Han står ju på lösdrift och har gjort hela tiden så tyvärr finns ju inte det dagliga leda till och från hagen Innan jul fick han en stöt av staketet när jag skulle ta ut honom ur hagen (han la nosen mot staketet, klantponny, så det var inte grinden eller nåt sånt) men han blev såklart livrädd och sen dess kan jag inte leda honom. Försöker jag bara leda in honom från hagen till uppbindningsplatsen fryser han fast i marken och hänger baklänges i grimman och ser tjurskallig ut, har jag medhjälpare så man kan trycka på bakifrån får han nästan lite panik och kastar sig bakåt så vet inte hur jag ska göra för då han blir han lite känslig Är jag inne i lösdriften eller vid uppbindningen kan jag leda runt honom därinne och han följer med men inte så fort jag ska in/ut/gå runt lite i hagen. Ska jag bara låta det va och hoppas han kommer på att han ska följa med igen om nån månad eller har ni några tips? Funderar på att skicka honom på inledning, kan man det?
Donnie är 8,5 månad och ca 140 fram, lite högre bak
På tal om Diaradoavkommor så har jag träffat på både helt fantastiskt temperament på avkommor (Daquar ) och de med mindre trevligt temperament (men som börjar ge sig nu vid 4 års ålder och ordentlig motion psykiskt och fysiskt). Jag hoppas Donnie ärver Daquars supertemperament men just nu är han lite känslig och tjurskallig
Hur mycket äter era små? Räcker fri tiilgång på hö eller ger ni kraft också?