• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
S

Starport

Vad får ni för föl nästa år? Vilken/vilka hingstar har ni betäckt med?

Vi får 4 st föl nästa år om allt går bra.

Fill V
Gidde Palema
Smasher
Makhtoub Jet

Blir spänande :)

i år fick vi en Fill V och en Home Alone...
Den efter Home Alone måste man sätta + på ... Jätte fin föl unge... Energi jätte fint ställd i benen och resten av kroppen :bow: Jag vill ha han som hingst om jag tar föl.

Beröm till Home Alone:bow::D:banana::bump:

Sv: Föl 2008

Jag har ett stoföl efter Fill V, som är korrekt i benställningen o hon är tuff o inte blyg. "Bråkar" med sin mamma varje gång jag är där...Kanske för att hon vill visa för sin matte hur bra hon är på att brottas??? :D Jag är ju lite likadan.......:rofl:

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Avel Har smått börjat fundera på om det är dags att betäcka mitt sto igen, hon blir 16 år nästa år och hade föl som 5-åring. Åren går ju fort...
2
Svar
21
· Visningar
3 818
Senast: Freazer
·
  • Låst
Avel Ja, 2014-tråden kom ut redan i Juli. Så det är väl dags för 2015-tråden. Jag själv är inne på att ta en utländsk hingst till nästa år...
50 51 52
Svar
1 020
· Visningar
116 369
Senast: Görel
·
Islandshäst Jag fick lite smått panik idag när jag stod i stallet med hovslagaren och pratade om hästar och föl och allt. Kom att tänka på att min...
Svar
9
· Visningar
3 706
Senast: ronda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka