Foglossningsbälte

Q

qrumelur

Ni som har använt foglossningsbälte, kan någon kanske svara på mina pucko-frågor kanske? :crazy:

Fick ett ärvt i brevlådan från en släkting igår och provar idag. Ska man ha det utanpå kläderna? Det ser ju inte klokt ut! :crazy: Samtidigt som det är obekvämt som 17 att ha det mot kroppen.. hur har ni gjort?

och hur hårt ska jag dra åt egentligen..?

Sv: Foglossningsbälte

Jag hade ett tunt linne mellan bältet och huden. Tyckte det gjorde ont av kardborren annars. Men jag hade hela tiden något mer över, en tjockare tröja eller så.

Hur hårt du ska spänna känner du dig fram till. Det ska ju ge stöd, men samtidigt inte sitta så hårt att det gör ont.

Jag hade nytta av mitt i några veckor, ca v. 24-30, sen fick jag mer sammandragningar av det än att gå utan.

Jag brukar ha nåt emellan bälte o kropp. Annars skaver det... beror ju lite på vad man har på sig o så men ett lager tyg under i alla fall brukar bli bra. :)

Jag hade min utanpå byxorna och en tröja över. Hade resår så jag drog åt så mkt som jag kände att jag behövde.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 930
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
14 053
Senast: manda
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 606
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V