foglossning ???

P

Piffelina

Jag har i vissa stunder kännt att det gör ont i ryggslutet vid svanskotan. Eller ont och ont, det känns helt enkelt. Det är bara i några sekunder då jag byter läge på kroppen, t ex när jag ska ta upp saker från golvet. Det är absolut inte så jag klagar men om det är början till foglossning kan jag förebygga detta på något sätt? Så det kanske inte blir "värre"...
 
Sv: foglossning ???

att det börjar i svanskotan låter inte riktigt som foglossning. Foglossning brukar kännas mest där fogarna i bäckenet sitter, alltså ungefär mitt på skinkorna bak eller över blygdbenet fram.
Är det foglossning så måste man vila bort det, det går inte att träna bort. Här finns lite andra tips
http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3476
 
Sv: foglossning ???

Ok, jag får väl vänta och se vad som händer. Blir det värre ska jag ringa barnmorskan eller så får jag prata med henne när vi ska dit den 1:e februari. Jag har aldrig känt av detta innan så jag antar att det är i samband med graviditeten...
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 250
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 542
Senast: mamman
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 177
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
613
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp