Föl e. Don Primus??

axel

Trådstartare
Snälla rara. Det ska finnas 20 föl som fötts i år o kan de som har en lägga in bilder?

Jag hittar inte EN enda på nätet.
Känner ni ngn dom har en- be dem att lägga ut bild.
Tack på förhand
 
Om du har instagram, sök på taggen #donprimus så hittar du ett stoföl som är uppfött av en vän till mig :)
 
Jag har inte Instagram...Tror du att du kan få henne att lägga in bilder här?
Jag skulle ta helbild igår, men så tog batteriet slut. Blev bara rumpbilden.

Kan tycka att tråden borde få vara kvar då hingsten bara var här förra året o ingen här verkar ha betäckt med honom.
Känner inte att det är en efterlysning direkt.

Hittade bilden:)
Näpen fröken med längre hals o fux...
 
Senast ändrad:
Hon hade flera fina bilder även ute på ridtur:bow:
De är dock ganska olika.
Jag tycker att min är väldigt lik pappan. Jag är ju glad för att jag fick en svart o inte fux:o
 
Gå in på Ekeby Stuteri HB's sida på Facebook, de har 2st föl efter Don Primus i år, finns bild på ena och film på en andra + kanske mer :)
 
Jag har precis köpt ett av fölen efter Don Primus från Ekeby Stuteri! Ska försöka ta en helbild på henne och lägga upp om det går!
 
@axel jag hittade bilder på en, förutom redan nämnda, stoets namn står i länken så går att slå upp vad för stam det är mer på den. Ett par bilder på en blogg på nyfödd Don Primus-föl.
Men verkar inte vara så mkt upplagt på internet utav de som är födda iår.

Är du bara intresserad av årsföl? Mkt intressantare med äldre avkommor att se ju! Finns ju rätt mkt vuxna avkommor till Don Primus att se. Går ju att titta på de äldre även som föl ibland med, plockar fram de jag hittade som föl, som vuxna är allt för lätt, det är bara att googla eller söka på hingstens namn på youtube ju ;)
Fölbilder här på 2013a.
Film på Don Primus-föl ifrån 2010.
Film på föl 2010, 4veckor.
2010a Placido på moderns sida. Till film på samma.
2010a Le Champion på moderns sida.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 665
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 455
Senast: Bee
·
  • Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
650
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp