Föäldrartråd / Tonåringar

Sv: Föäldrartråd / Tonåringar

lyckliga familjen ett ämne som tar all kraft ur många så mycken oro alla tonårsbråk alkohol ,andra droger, inga problem på bucke.
Alla har läst manualen och den fungerar.
 
Senast ändrad:
Sv: Föäldrartråd / Tonåringar

Men jag har olyckskorpar till vänner som menar att jag inte ska ta ut glädjen i förskott för sen får jag minsann se... Det är väl det jag ville höra lite om, att det inte nödvändigtvis måste bli kaos så småningom och att de som själva varit skötsamma inte anser det vara en förlust att inte fått revoltera sådär jätteordentligt.

Äsch; dina vänner är nog mest bara .... ja, kanske lite avundsjuka för att du slipper vissa helveten som de får/har gått igenom.
:angel:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 714
Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
30 988
Senast: mackan
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 464
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp