Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är en trovärdighetsfråga. jag ser inte någon anlednig till att ett stort dominerande företag skulle riskera hästars hälsa och även sin egen existens. många glömmer nog bort att vinsten krafft gör i och med tjänsten uppstår pga att de lockar fler, därmed minskar "behovet" av att sälja mer.
det är en trovärdighetsfråga. jag ser inte någon anlednig till att ett stort dominerande företag skulle riskera hästars hälsa och även sin egen existens. många glömmer nog bort att vinsten krafft gör i och med tjänsten uppstår pga att de lockar fler, därmed minskar "behovet" av att sälja mer.
Det är ju bara att läsa på de skriftliga rekomendationerna de ger till sina olika foder. Man blir ju chockerad ibland. Det gäller dock inte bara krafft utan även andra fodertillverkare.
Japp.Fodrar ni med "ögat"?
Det som är allra mest skrämmande tycker jag är de som påstår sig fodra med ögat, men inte ser att hästen ett år är ett benrangel och omusklad och nästa fet som en julgris... Var tog ögat vägen?
Det är INTE ovanligt.