Fodervärdskontrakt - var köper man?

alazzi

Trådstartare
Jag fick tipset att kolla på Granngården men de hade inte några kontrakt, tyvärr. Vet någon var jag kan hitta kontrakt i Stockholm? Gärna på ett ställe som det går lätt att ta sig till och parkera bilen. Granngården är perfekt eftersom det ligger nära jobbet och det finns parkering.

Eller om någon har hemma och kan scanna in och maila?

Hade de inte! Vad dåligt. De ska ju ha fått in nya. Men de flesta ridsportaffärer borde ha. Hööks har väl, fast det är kanske åt fel håll?

Säker? Där är det iofs sig också knepigt med parkeringen men om det krisar så kan jag åka dit.

Du, jag jobbar ju vid Kungsgatan så jag kan smita in på Häst & Hundhuset imorgon på lunchen och köpa två ex! :)

No problem! Jag fixar! Jag går ju ändå förbi där i princip på lunchen. Lunchar ofta vid Hötorget! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 361
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 918
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 132
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 518
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Passar inte med min hund :(
  • Skällande hundar