MaddeFaxi
Trådstartare
Båda låter helt bisarrt för mig. Vilka är dessa människor, och hur har de fått kontakt med dig? @Lovisaleonora brukar ha bra råd för risker med ansvar och ogenomtänkta avtal, så jag plingar på henne och hoppas hon har några kloka saker att säga i ämnet. Själv undrar jag vad du, de andra ägarna, och hundarna är tänkta att få ut av det här? Varför vill du gå kurser med random hund? Vill du bara utbilda dig själv kan jag varmt rekommendera att gå kurs som åskådare - man lär sig jäkligt mycket när man har tid att avslappnat se alla andra ekipage jobba och inte behöver tänka på sin egen hund hela tiden. Varför vill någon att du ska utbilda hennes hund i just narkotikasök?
Jag förstår inte poängen med något av det här, och jag tycker det verkar väldigt riskabelt och märkligt...
Kan förstå att det låter konstigt och det var inte meningen att jag skulle skriva ut allt detta, jag ville bara få råd av dem som ÄR fodervärd eller nått! Även om jag inte kommer bli det! Men, ja detta låter konstigt! Så jag förstår det