M
MIE83
Jag har hört att welsh cobbar är lättfödda, men de beror väl på individ! Hur många MJ får era hästar, och Vilket arbete gör dom? Hur mycket väger dom?
Tack för era svar!
Tack för era svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
e:Leyeswick Dai u: Crugybar Lucy's LadyWelsh skrev:Vad har du för stam på din? Nyfiken ang höjden på din 2 åring då min 2 åring klassas som liten 136 idag med sekt D mamma och sekt C pappa.
Nähä, håller inte med...de jag träffat är suveräna. Signalkänsliga, ja, men hur stabila som helst.MIE83 skrev:Oki tack allihpa för era svar
I norrland så har welsh Cob dåligt rykte av dom jag har pratat med, att dom är nerviga o opålitliga, själv tycker jag att de inte stämmer. Av dom jag träffat... Vad säger ni?
Min kommer från Hälsingland (norra). Mamman finns kvar där och är i träning hos A. Laake.MIE83 skrev:Jag har ingen själv, men letar efter en den ända welsh coben jag sett har uppe är en welsh cob valack som står på en ridskola.
Ha ha, ja där ser man...Min väninna frågade mig en dag om jag kunde hjälpa henne att leta häst...jag såg annonsen och sa "DEN"...vi åkte ner och tittade, fick betäckning på priset, köpet avgjordes och så till sist hamnade Lilly af Oltorgs hos migHalyBailey skrev:hihi den mamman var jag spekulant på !!
Du har fått pm!MIE83 skrev:Jag bor i östersund det är ca 20-30 mil dit. vet du någon hemsida till honom eller någe sånt?!
Håller inte med.MIE83 skrev:Oki tack allihpa för era svar
I norrland så har welsh Cob dåligt rykte av dom jag har pratat med, att dom är nerviga o opålitliga, själv tycker jag att de inte stämmer. Av dom jag träffat... Vad säger ni?
MIE83 skrev:Jag har hört att welsh cobbar är lättfödda, men de beror väl på individ! Hur många MJ får era hästar, och Vilket arbete gör dom? Hur mycket väger dom?
Tack för era svar!