Foderkontrakt

Zuzzi

Trådstartare
Imorrn åker två av mina älsklingskaniner ut på foder hos två tjejer :) :cry: . Vill ha ett skriftligt kontrakt men har idétorka på vad sjutton det ska stå med!

Förslag?

Sv: Foderkontrakt

Jag skulle nog skriv att jag får ta tillbaka ninerna om jag anser att dom inte sköts korrekt. En idé kan ju även vara att skriva tex att om hon inte kan behålla kaninerna så länge som det är tänkt måste hon höra av sig en viss tid innan. Om du lånar ut dom för att du har platsbrist tex kan det vara ganska jobbigt om hon ringer och säger "imorgon kommer jag med dom!"

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Vi ska försöka reda i det här med företag på gården. Vi har lantbruksfastighet. Vill börja dra moms på djur och foder. Men två...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 780
Senast: Inte_Ung
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 865
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
533
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
913
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama