Foderjäst

S

speedygirl

Jag funderar på att ge en utan mina hästar foderjäst nu, ska köpa det nästa gång jag åker och köper hästmat. Men det jag undrar över är om han kommer att sätta mer päls eller inte. Han har redan tjock päls! De blir väl finare i pälsen om de äter foderjäst eller är jag helt fel ute och cyklar.

Sv: Foderjäst

Nämen finns det verkligen ingen som kan svara på detta!!!

Sv: Foderjäst

En frisk häst tillverkar b-vitamin själv i tarmen. Om hästen inte varit sjuk och om den får det protein den behöver uppnår du inget med B.vitamintillskott.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 936
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 017
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 110
Senast: QueenLilith
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
751
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama