Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har bytt foder till vovvsan och är nu uppe i en deciliter blandat med det gamla. Hon har hitills inte visat reaktioner i magen och har ätit det en vecka. Kan jag vänta reaktioner eller skulle de ha kommit nu i så fall?
Ingen aning, det kan visa sig mycket lång tid efter foderbyte.
Men oftast(om hunden inte har allergier) så är det inga problem.
De gånger jag har bytt foder, har jag första dagen och några dagar framöver tagit 50-50 av varje. Sen gått över helt då det gammla fodret tagit slut. Har aldrig varit några problem.
-Inte heller de gånger jag fått byta tvärt..
Så det ska nog inte vara någon fara, om inte hunden är väldigt känslig.
Kropp & Själ Ja jag har olycksfall, inte större koll på vad som ingår.
Jag har kollat om -lite riskigare ridsport, utöver vanlig ridsport, ingår och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.