Foder till spatthästar

S

Spatt

Hej! Lite nyfiken ger ni något speciellt typ hälsokost el annat tillskott till era spatthästar? Själv ger jag cotaflex vet ej om det hjälper el om man kastar pengarna i sjön
 
Sv: Foder till spatthästar

Hade en spatthäst för några år sedan.Hon hade en slicksten med glucosamin i boxen så den kunde hon slicka på när hon ville + att vi gav henne örter som hjälper till att hålla muskler mjuka, de behövde hon inte på sommaren när hon gick på bete men speciellt höst o vinter.Hon funkade superbra på det.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har aldrig riktigt trott på olika tillskott för en bättre prestation, utan har mer varit en sådan som förespråkat ett bra grovfoder...
Svar
8
· Visningar
469
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 223
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
979

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Hjälp att välja ras
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp