Foder till kräsen katt

J

Jamilia

Min Doris är väldigt kräsen. Det enda hon äter med stor aptit är tonfisk och ibland lite torrfoder.
Var och pratade med en tjej på djuraffären. Hon föreslog Precept Plus Feline Adult Forumla. De flesta katter brukar tycka om det. Har fått en provpåse och det ser ut som hon verkar gilla det. Även min andra katt åt det med stor förtjusning.

Har ni någon av er erfarenhet av detta foder?

Sv: Foder till kräsen katt

Har aldrig gett mina katter det, men mina katter får helt enkelt äta det dom får,okej, ser jag att dom verkar spyfärdiga över en viss mat ger jag den kanske inte..men annars ska dom kunna äta det som bjuds!

Vill även varna för att jag har hört rykten om att vissa kattmats företag har socker i maten för att katten ska tycka bättre om den än annan mat.. finns den någon som vet mer om det?

Har ingen erfarenhet av det fodret men till mina kräsna kissar hemma ger jag RC Exigent och det går ned utan problem

RC exigent använder även vi till en av våra kräsna katter.
Hills i/d och sensitive stomach är också en favorit!

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 485
Senast: Hazel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 975
Senast: Zpunk
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 511
Senast: Irival
·
Övr. Katt Jag kanske har skrivit om det förut, men jag tycker väldigt synd om min mors katt. Eftersom den inte bor hos mig kan jag inte helt styra...
Svar
16
· Visningar
2 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka